Sömnlös, så jag beställer en bok

I väldigt lång tid har mitt skrivande stått still. I nästan lika lång tid har alla mina böcker dammat igen. Lusten att inspireras till att skriva aktivt har legat på hyllan och nu jagar jag både inre och yttre inspiration.

Boken jag beställer har jag hört talas om redan innan den blev släppt. Känner nämligen författaren och har redan kikat i den ett otal gånger. Men aldrig riktigt läst.
Sen en tid tillbaka har jag fått en vision om att göra en liten intervju med min kära vän/kollega, men trots att vi båda talat om idén, har jag inte kommit till skott.

Men för varje dag som går, känns det mer viktigt att göra, så nu är beställningen gjord och jag hoppas den kommer ge mig det jag vill ha och det jag vill göra med den.
Blir det bra,ja då publicerar jag resultatet förstås….Go natt.

Om minnyans

"Jag skriver, alltså finns jag" Visa alla inlägg av minnyans

Lämna en kommentar