Personlighetens melodi

Jag är inte stor som person (Under 150 centimeter), men min personlighet är minst flera meter. Jag är oftast en väldigt öppensinnad och nyfiken själ som bara vill alla väl.

Letar ständdigt efter sånt som läker min själ. Älskar att inspireras av olika människor, särskilt kreativa. De väcker många idéer. Projekt är det bästa jag vet. Om vi möts för första gången, vill jag mest veta vad du brinner för och om du kan sprida din energi till mig. Kanske till och med till en gemensam melodi.

Jag ser mig alltid som fri. Är inte någons, men endå allas leende. Att få folk att le är ju också det bästa jag vet. Dock är jag mer komplicerad än du ser. Väldigt bra på att dölja det. Bara de allra närmaste vet. Hur plågsamt jag ser på livet. Ibland.

Jag är inte den som börjar en konversation som en nyfiken person men jag svarar gärna på dina frågor, även om det innebär att jag måste dra upp gamla plågor. Mitt största krav är att du helst inte tycka fiskmåsar är fula, utan som jag njuta, av deras närvaro. Särskilt vid havet där jag bor.

Naturen är för mig viktig. Skriva lika så. Ibland kan jag dock vara väldigt självisk och kräva egentid och vara på vift, men om du ändå gillar mig som person, ja då hoppas jag att du ändå står ut. För om du aldrig gjort mig nåt illa, så finns jag alltid vid din sida…

Om minnyans

"Jag skriver, alltså finns jag" Visa alla inlägg av minnyans

Lämna en kommentar